عضو شويد



:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
به نام خدای صمیمی خدای سلام خدای غزل قصه ناتمام انگیزه اینجانب از ایجاد وبلاگ معلمان ماندگار ارج نهادن به مقام و منزلت معلمیست که راه و روش پیامبران و بزرگان دین است. و یاد آوری زحمات معلمان عزیزیست که اگر ما بــه این مرحله از زندگی قدم نهاده ایم مــرهون زحمات آن عزیزان است که گــچ تخته سیـاه خــورده و بــا انــدک امکانــات در ایـــن شهرستـان محــروم پای نیمکــت های چوبــی عــمر به سر رســانده تا ما به رشد و شکوفایی رسیده ایم بنده حقیربهبـود رضائی فرزند مرحــوم فیـــاضعلی رضائی که از معلمان دلسوز طارم بوده با افتخار تمام به شغل مرحوم پدرم امیدوارم ادامه دهنده راستین راه ایشان در امر تعلیم و تربیت باشم و از تمام همکاران قدیمی و دوستان مرحوم پدرم کمال تشکر را دارم که درایجاد این وبلاگ مساعدت فراوان داشته اند. که اکنون بیشتر همکاران بنده از دوستان و شاگردان مرحوم پدرم هستند. البته عزیزانی هم هستند که اکنون به دیار باقی شتافته اند اما هرگز از یاد و قلب ما نخواهند رفت. امیدوارم کم و کاستی وبلاگ را ببخشید. لطفا عکسها و مطالب خود را به آدرس زیر moalleman.mandeghar gmail.com@ ارسال نمائید. بـــا تشـــــکر از هـــمراهـــی شــــما :: مدیر وب سایت : بهبود رضائی
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جدیدترین مطالب

شماره تماس جهت دریافت کتابهای درسی 09118173749
نويسنده آخرين پست: نویسنده وبلاگ | انجمن: معلم ماندگار و دلسوز

بارگزاری مجدد | افزایش سرعت | کاهش سرعت | توقف | جهت حرکت
دانلود کتب شیمی دبیرستان دهه 60
نويسنده : بهبود رضائی
تاريخ : جمعه 08 تیر 1403
آقای-رضایی-عزیز-سلام- برحسب-نیاز-شغلی-لازم-شد-تا-جند-مبحث-شیمی-رو-مرور-کنم.-از-سایت-رسمی-کتب-درسی،-کتابهای-شیمی-رو-دانلود-کردم-،-شاید-باورتان-نشه؛-اصلا-نتونستم-این-جیزایی-رو-که-در-کتب-نطام-جدید-درج-شده-بفهمم-!-یادمه-اون-موقع-که-دبیرستان-می-رفتم-(دهه-60)-چقدر-ساده-همه-چیزو-به-ما-یاد-داده-بودند...-خلاصه-اونقدر-در-اینترنت-جستجو-کردم-تا-سایت-شما-رو-که-همچون-گنجی-گرانبها-در-دل-کویر-بود-پیدا-کردم-...-دلم-میخواد-بدونید-که-الان-چقدر-خوشحالم.دوست-دارم-با-تمام-وجود-بهتون-بگم:-ممنون- (ضمنا-اگه-بقیه-کتب-رشته-ریاضی-دهه-60-رو-هم-بزارید-خیلی-عالی-میشه) ----------سلام-از-لطف-جنابعالی-بسیار-ممنونم--بله-همینطوره-که-اشاره-کردید-کتب-نظام-جدید-بسیار-گنگ-و-حالت-پر-محتوایی-بودن-کتب-نظام-قدیم-را-ندارند-کتابهای-فیزیک-هم-این-شرایط-را-دارند-متاسفانه-این-نواقص-تا-حال-برطرف-نشده-اند-ان-شا-اله-با-آغاز-سال-تحصیلی-جدید-کتابهای-جدید-قدیمی-را-در-سایت-قرار-خواهم-داد----------467484--------------------------112--------------------------------------------------Mozilla/5.0-(Windows-NT-6.1;-WOW64;-rv:35.0)-Gecko/20100101-Firefox/35.0----------approved----------public----------2015-01-16-09:36:57---------- سپاس-فراوان-از-این-کار-قشنگتان----------[گل]----------467484--------------------------112----------رضا----------------------------------------Mozilla/5.0-(compatible;-MSIE-10.0;-Windows-NT-6.1;-WOW64;-Trident/6.0)----------approved----------public----------2015-02-10-12:46:05---------- آقای-رضایی- با-سلام-و-سپاس-از-کار-با-ارزش-و-بسیار-نادری-که-انجام-داده-اید. کتابهای-نظام-جدید-و-نظام-قدیم-را-دانلود-کردم-ولی-مطالب-که-می-خواستم-در-انها-نبود-تا-اینکه-سایت-شما-را-پیدا-کردم-.-واقعا-کارتان-با-ارزش-و-ماندگار-است. خدا-قوت-----------[گل]----------467484--------------------------1"> com Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Firefox/31.0 approved public 2014-09-18 12:36:42 آقای رضایی عزیز سلام برحسب نیاز شغلی لازم شد تا جند مبحث شیمی رو مرور کنم. از سایت رسمی کتب درسی، کتابهای شیمی رو دانلود کردم ، شاید باورتان نشه؛ اصلا نتونستم این جیزایی رو که در کتب نطام جدید درج شده بفهمم ! یادمه اون موقع که دبیرستان می رفتم (دهه 60) چقدر ساده همه چیزو به ما یاد داده بودند... خلاصه اونقدر در اینترنت جستجو کردم تا سایت شما رو که همچون گنجی گرانبها در دل کویر بود پیدا کردم ... دلم میخواد بدونید که الان چقدر خوشحالم.دوست دارم با تمام وجود بهتون بگم: ممنون (ضمنا اگه بقیه کتب رشته ریاضی دهه 60 رو هم بزارید خیلی عالی میشه) سلام از لطف جنابعالی بسیار ممنونم بله همینطوره که اشاره کردید کتب نظام جدید بسیار گنگ و حالت پر محتوایی بودن کتب نظام قدیم را ندارند کتابهای فیزیک هم این شرایط را دارند متاسفانه این نواقص تا حال برطرف نشده اند ان شا اله با آغاز سال تحصیلی جدید کتابهای جدید قدیمی را در سایت قرار خواهم داد 467484 112 Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0 approved public 2015-01-16 09:36:57 سپاس فراوان از این کار قشنگتان [گل] 467484 112 رضا Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0) approved public 2015-02-10 12:46:05 آقای رضایی با سلام و سپاس از کار با ارزش و بسیار نادری که انجام داده اید. کتابهای نظام جدید و نظام قدیم را دانلود کردم ولی مطالب که می خواستم در انها نبود تا اینکه سایت شما را پیدا کردم . واقعا کارتان با ارزش و ماندگار است. خدا قوت [گل] 467484 1 ,
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
----------------------------------------------------
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 2
:: تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 12
:: بارديد ديروز : 26
:: بازديد هفته : 101
:: بازديد ماه : 1,000
:: بازديد سال : 7,383
:: بازديد کلي : 36,772
https://rozblog.com/theme_help.html

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Image

کلیه مطالب و محتوی این سایت متعلق به معلمان ماندگار و دلسوز شهرستان طارم می باشد.